Holyplant – najbolje iz prirode


Zadatak kampanje bio je  osmisliti cjelokupan vizualni identitet brenda Holyplant, diferencirati proizvod od konkurencije te stvoriti novu vrijednost brenda u očima potrošača s ciljem ostvarivanja značajnog tržišnog udjela.

Temeljem uvida u tržišnu situaciju, svijest potrošača i svjetskih trendova u tom segmentu kreirali smo Holyplant kampanju s proizvodima koji odišu karakterom prirode, zdravljem i profinjenim ukusom.  Misao vodilja bila je stvoriti nov proizvod, no s neodoljivim starim šarmom. Kampanja je krenula stvaranjem osnovnog vizuala, a zaokružena je produkcijom raznih vrsta materijala, od prigodnih šalica do izložbeno-prodajnog stalka.

Rezultat te strategije je cjelina koju gledate. Nakon lansiranja proizvoda na tržište postignuta je izuzetna zapaženost, a Holyplant je danas jedan od najupečatljivijih proizvoda te vrste na tržištu.