Strategija i način rada


Uzimajući u obzir jedinstvene potrebe klijenta i uklapajući ih u današnje trendove vizualnog komuniciranja, svakom projektu podižemo tržišnu vrijednost. Upravo zato mnogo vremena posvećujemo detaljnom istraživanju koje prethodi svakoj novoj ideji.

 Marketinška strategija:

1. Prepoznavanje korisnika

2. Analiza tržišta

3. Analiza konkurencije

4. Definiranje smjera i ciljeva

5. Financijska analiza

6. Dizajn i razvoj brenda

7. Oglašavanje

Kreativni proces ukratko

kreativni_proces

Brief – daje osnovne odrednice o projektu. Klijent daje naputke agenciji. Kreativni tim proučava brief.

De-brief – pojašnjenje osnovnog briefa s klijentom kako bi se razjasnila eventualna otvorena pitanja.

Kreativni rad – pod supervizijom kreativnog direktora, tim se sastaje te se rađaju prve ideje. Odabire se osnovna ideja i razrađuje. Pomno dorađeni vizuali prezentiraju se klijentu u obliku makete, elektronski ili na pokaznom kartonu.

Produkcija / mediji – produkcijski tim participira u svakoj fazi. Sve naše kreativne ideje prolaze kroz produkcijski filter i mogu uključivati samu produkciju ili njezino praćenje što na koncu omogućuje kvalitetniji i bolji proizvod.